Hallo, nyt on niin paljon runoa ja laulua ja muuta takana, että voisin vaihteeksi ihan haastellakin jotain ajakohtaista. 

Traconiin on enää kaksi viikkoa. Hirveän vähän, muistan kun vielä viime talvena ensimmäistä kertaa aloin suunnitella cossiani sinne. Tosin se pysyi vain ja ainoastaan suunnitteluna toteutus kyllä meni ihan kesälle, köhköh. Ja mikä surkeinta, homma ei ole vieläkään kokonaan koossa. Tai noh, melkein, mutta minulta puuttuu yhtä peruukista kiehkura sekä jaloista kengät. Enkä edes ensi viikonloppuna voi tehdä näitä, koska olen tiiviisti koko viikonlopun Oronmyllyllä! Eli täytyy tehdä hommat viikolla, mieluiten tällä ettei mene viimeiselle. Aargh, miksi minusta tuntuu, etten löydä kunnollisia kenkiä mistään ja tulee stressikiirekiirestressi jälleen kerran. Niin ja minähän siis cossailen Hetalian Romanoa. ^^ Mutta en kyllä oikeasti välittäisi olla niin myrtsi kuin Romano on, täytyypi sanoa.

Niin ja lukiokin alkoi sitten. Eka päivä oli tylsä, mutta mukava. Ja sain samalle luokalla monta vanhaa ystävääni siinä missä monet joutuivat yksin aivan uudelle luokalle! Tai no ryhmään itse asiassa... Mutta samassa ryhmässä on kavereitani sekä vanhasta että uudesta koulusta, ja minä olen onnellinen! Asiat järjestyivät niin mahtavasti! Ja pidän lukiostani, vaikka itse rakennus meneekin lokakuussa remonttiin ja meidät hajautetaan jonnekin kauas ympäri kaupunkia. ='< Vasta kakkosen keväällä remontti on valmis, eli toisin sanoen ei siinä valmiissa rakennuksessa sitten pääse liikoja oleilemaan. -.- Perjantaina on kahden ensimmäisen tunnin jälkeen hyppäri + ruokatunti, eli yhteensä yli kaksi tuntia taukoa! Käytiin tänäkin perjantaina kavereiden kanssa syömässä ihan muualla kuin koulussa silloin... ;) Tämä eka, ainoa valmiiksi tehty jakso on ihan mukava. Lukuunottamatta kemiaa, joka on opettajamme mukaan ihan kamala kurssi ja ei saa lannistua siitä. Mutta toisaalta se on myös ainut pakollinen, jos vain jotenkin kitkuan sen läpi niin sitten homma on tehty heti näin aluksi! ^^ Lyhyesti, olen ainakin toistaiseksi todella tyytyväinen lukioomme, ihan jotain muuta kuin peruskoulu (ja eritoten yläaste)! 

Ja sittenh, minä päätin laihtua! Ei minulla siis ole oikeasti painon kanssa mitään ongelmaa, olen täysin turvallisesti normaalipainon puolella usw. Mutta kun olen vuodessa lihonut jotain neljä-viisi kiloa, ja näin lyhyessä ihmisessä kuin minä jokainen kilo painaa ja näkyy paljon. Ja haluan päästä noista lisäkiloista eroon ja mahtua taas vanhoihin farkkuihini! Jälkimmäinen on nimenomaan se syy miksi viitsin taas vaivautua. ^^'' Minulla kuitenkin on jonkinlaista syömishäiriötaustaa, ja olen lykännyt ja vältellyt aihetta pitkään ihan siitäkin syystä. Pelkään, että kun edes yritän normaalisti, kaikki vain jotenkin taas kerran lipsahtaa käsistä ja siellä sitä taas sitten ollaan. Niinkin on käynyt. Mutta minä ajattelin tämän homman koettaa hoitaa ihan tyylillä kotiin, ottaa ihan rauhallisesti ja positiivisesti. En ala sotkemaan ruokavalioiden kanssa, syön vain normaalisti ja pitkän katkon jälkeen aloitan taas kunnollisen liikunnan. Kyllä minä sen vielä teen ja mahdun niihin farkkuihinkin! Jos alkaa tuntua epämukavalta ja mopo karata käsistä, pistän jarrut pohjaan. Enkä ala inhota itseäni tai peilikuvaani, ajattelen vain niitä farkkuja. =''D


Rakastan Cretican piirrustuksia ihan liikaa. Valitettavasti hän ei enää taida piirtää Hetaliaa.