Vad gör dig lycklig
Vad gör dig lugn
En stilla stund i gräset
Ett strå i din mun
Om du har längtat
Till vad jag tror
Då vill jag du ska veta
Att du är så

Välkommen så
Upp i det blå
Här finner du ro
På blott en stund
Här är det gott
Här vill man bo
Här kan kyssar
Och kärlek gro
Och det enda som du gör
För att ta dig dit du bör
Är att du tror

Säg mig säg mig
Vad får dig att le
När månen på din himmel
Som regn faller ner
När du är trött och frusen
Och din blick käns tung
Då vill jag du ska veta
Att du är så

Välkommen så
Upp i det blå
Här finner du ro
På blott en stund
Här är det gott
Här vill man bo
Här kan kyssar
Och kärlek gro
Och det enda som du gör
För att ta dig dit du bör
Är att du tror
 
 
Välillä ruotsia. Tämä laulu piristää minua pahanakin päivänä. Yhdeltä puolelta se on minulle myös uskonnollinen biisi; usko, niin pääset kotiin Taivaaseen missä kaikki on hyvin usw. Ja toisaalta se puhuttelee minua myös ihan tässä elämästä. Pitäisi oppia rentoutumaan ja luottamaan siihen että kaikki kyllä sujuu, antaa vain olla ja olla onnellinen.
Ja minä ihan totta joku päivä kirjoitan sen Tracon-postauksen kunhan aikaa vain löytyy.