Eilen illalla oli sitten meidän lukion nasubailut. (Ja nasuilla tarkoitetaan lukion ykkösiä.) Alun perin ajattelin olla menemättä, pukeutuminen sinne stressasi pienesti ja tiesin jo etukäteen kaikkien vain kännäävän siellä. Siitä nyt ei ollut mitään epäilystä, tuutorit diilasivat ihmisille kaljaa kun vain pyysi ja sanoivat muutenkin, että omat juomat saa tuoda ”kunhan ne ne eivät ole lasipullossa”. Esimerkillistä toimintaa… Enkä tiennyt halusinko maksaa viisi euroa sisäänpääsystä (iso raha, koska paikalle piti palkata järjestysmiehet) vain päästäkseni katsomaan ihmisten örvellystä. Mutta päätin kuitenkin sitten mennä kun kaikki muutkin olivat menossa.


Menin kaverin kyydillä ja jo siinä mennessä tämän kaverin isosisko kävi ostamassa meille muutamat siiderit. Minulla oli oma limsapullo mukana eikä aikomustakaan juoda mitään sitä vahvempaa. ^^ Ja paikalle päästyämme tuutorit yrittivät melkein väkisin tunkea sitä lonkeroaan minulle: ”Ota nyt! Kaikki muutkin juo!” Esimerkillistä, totta tosiaan, mutta enpäs ottanutkaan. X) Sain muuten kuulla hirveästi tosi kivoja kommentteja siitä miltä näytän ja että sopi kun laitoin piilarit ja kerrankin meikkasin vähän vahvemmin ja isommalla ajalla. Tuli hyvä mieli~

Yksi ystävistäni oli jo tunnin päästä saapumisestamme niin tilulilulii-kunnossa, ettei mitään rajaa. o__o En sitten tiedä mitä hän joi, ilmeisesti yksi ihminen tarjosi ihan kirkkaita ja ystäväni meni sitten ihan ”ihihiihih, minä rakastan sinua”-kuntoon jo muutaman huikan jälkeen. Piti sitten viedä hänetkin jäähylle ja uhrata puolet minun limsastani yrittäessämme saada hänet edes jotenkin selviämään. Paikalla ei varmaan ollut minun lisäkseni yhtäkään ihmistä joka ei edes maistanut alkomahoolia..! =’D
Mutta huolimatta siitä että olin vesiselvä ja savuton, oli minulla todella hauskaa, ei se hauskanpito todellakaan mitään päihteitä vaadi. Ja varmasti minulla oli mukavampaa kuin niillä jotka oksentelivat sinne pusikkoon… -.- Ja mukavampaa kuin ystävilläni, jotka itkivät koko illan sitä miten ”se poika ei pidäkään minusta kun se nuolee tuolla tuota toista”. 

Kesti ehkä puoli tuntia saada minut tanssimaan ja sen jälkeen olisinkin vain hyppinyt siellä salissa musiikin tahdissa koko ajan ihan innoissani, ja valitin kavereilleni jotka koko ajan halusivat mennä joko vessaan tai pihalle. En oikeasti osannut enkä osaa vieläkään, mutta pääasiahan lienee että on hauskaa! Aika lujaa siellä kyllä muilla ihmisillä meni, örveltivät kännissä ja joillain oli käynnissä aktiivinen toistensa nuoleminen. Olen kyllä sitä mieltä, että kun ne hameenhelmat nousevat napaan ja sormet menevät turhan intiimeille alueille, voisi lähteä kutemaan johonkin muualle kuin kaikkien näkyviin. Minua iljettää katsoa miten ihmiset käytännössä n*ssivat siellä toisiaan keskellä salia. Jossain vaiheessa iltaa seisoin yhden ystäväni kanssa pihalla ihailemassa tähtiä ja odottamassa hänen kyytinsä saapumista, kun sieltä tuli pari tyttöä jotka huusivat: ”Hei, oletteko te poikia?” Siinä vaiheessa huusimme aika kovaa ja miehekkäästi: ”EI!” Taisivat olla tytöt puutteessa… ='D
Minun osaltani homma oli kuitenkin ihan iisiä, paljon lujempaa minulla meni Traconissa. Täällä kukaan ei tunkenut päälle istumaan tai raipan tai minkään kanssa perseelle ja pidin koko ajan oman tilani. Möm, ei sillä että jokin mukava pieni illanpiristys olisi minua haitannut, ehheh. ^^'' Mutta eipähän kukaan epämiellyttäväkään ihminen ainakaan tungetellut. 

Lähdimme sitten yhden ystäväni kanssa ihan loppupuolella puolenyön maissa kotio. Oikein sopivaan aikaan, viimeinen biisi soi juuri ja joku oli ottanut asiakseen oksentaa keskelle tanssisalin lattiaa.
Minulla oli kokonaisuudessaan oikein kiva ilta; pääsin hymähtelemään huvittuneesti tuskin pystyssä pysyville ihmisille ja heidän höpinöilleen, tanssimaan jalkani kipeiksi ja muutenkin pitämään hauskaa. Kun kaikki muut ovat kännissä, niin ei vesiselvänkään tarvitse ajatella niin hirveästi käytöstään. Ja juttelin pitkästä aikaa yhden ennen minulle todella tärkeän ihmisen kanssa, jolle en ole uskaltanut sanoa mitään pitkään aikaan, vaikka tapasimme olla äärimmäisen hyviä ystäviä! En kadu sitä että epäilyksistäni huolimatta lähdin. ^^

PS: Meille tuli tänään vieraita. He sitten yhdeksän aikaan aamulla rymistelivät huoneeseeni, että: ”TÄMÄ ON AINON HUONE, AINO HERÄÄ, ON AAMU, JA TÄÄLLÄ ON PARVEKE!” Siinä vaiheessa tuli vähän päästettyä rumia sanoja sieltä peiton alta. X)